חשיבותה של רשימת התפוצה ושיטות להגדיל אותה

כיצד מתמחרים מוצר?
כיצד מתמחרים מוצר?
ספטמבר 23, 2020
חישוב נקודת האיזון בעסק ועל חשיבותה
חישוב נקודת האיזון בעסק ועל חשיבותה
ספטמבר 23, 2020
Show all

חשיבותה של רשימת התפוצה ושיטות להגדיל אותה

חשיבותה של רשימת התפוצה ושיטות להגדיל אותה

במאמר זה אסביר את החשיבות ברשימת תפוצה,כיצד לבנות רשימת תפוצה המתאימה למוצר שאתם מוכרים או לשירות שאתם מספקים וגם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם להגדיל אותה.

מה זה בכלל רשימת תפוצה?

היום כל עסק שמכבד את עצמו הנו בעל נוכחות אינטרנטית ולכן הוא צריך בנוסף לאתר שלו גם קהל לקוחות שהוא יכול לבנות איתם מערכת יחסים. רשימת תפוצה היא בעצם רשימה של מיילים של אנשים שהתעניינו בשירות או במוצר שלכם ומילאו את הפרטים שלהם כדי לקבל מכם שירות או מידע מסוים.
כל הפרטים האישיים שלרוב כוללים שם, מייל וטלפון נכנסים אל מערכת דיוור מסודרת שיכולה לנהל בצורה מסודרת את הרשימה שלכם.

למה אתם צריכים לבנות רשימת תפוצה?

הדרך הטובה ביותר לנהל מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם הוא דרך רשימת תפוצה. הסיבה לכך היא שלאחר שהם מילאו את הפרטים אתם יכולים לשלוח להם באופן קבוע מראש או משתנה לפי הצורך מיילים הכוללים מידע על המבצעים שלכם ועל כל השירותים שאתם מספקים.

אלו הדברים העיקריים שאתם יכולים לעשות עם רשימת התפוצה שלכם:

  1. מבצעים מיוחדים – במידה ויש לכם רשימת תפוצה הכוללת כמה אלפי אנשים המתעניינים בתחום שבו אתם עוסקים רק תחשבו על הכוח של מייל אחד שאתם שולחים עם עדכון על מבצע חדש שיצא ממש לאחרונה.
    אתם לא צריכים להתחיל להשקיע כסף נוסף על פרסום אלא רק לשלוח מייל לרשימה שלכם כדי לעדכן אותה על המבצע החדש שאתם עורכים.
  2. כל סוגי השירותים שלכם – לרוב אנשים בתוך רשימת תפוצה מקבלים מספר מיילים מוגדרים מראש מספר ימים אחרי ההרשמה לאתר שלכם ובו הם מקבלים גם מידע עדכני שאתם יכולים להציע, גם מידע על החברה שלכם ועל הניסיון שלה וכמובן את כל המידע המקיף על המוצרים שלכם ועל השירותים שאתם מספקים.
  3. הודעות מיוחדות – בגלל שרוב הלקוחות שלכם לא חוזרים לאתר שלכם על בסיס קבוע אתם יכולים להודיע הודעות מיוחדות דרך רשימת תפוצה. אתם יכולים לעדכן על ימי מכירות מיוחדים ועל סדנאות ואירועים מיוחדים שאתם מקיימים בקרוב.
    אתם יכולים להודיע על אירוע חשוב לא רק פעם אחת אלא גם מספר פעמים כדי להזכיר להם מספר ימים לפני האירוע.

איך מגדילים את רשימת התפוצה?

היום יש הרבה מאוד דרכים להגדיל את רשימת התפוצה באתר שלכם.
דרך העיקרית היא דרך פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק.
השיטות האלו מאוד יעילות וגם יכולות לבנות לכם רשימה מאוד גדולה וגם מאוד ממוקדת אם תדעו איך לבנות אותה בצורה הנכונה.
מעבר לכך אתם יכולים גם לאפשר ללקוחות שלכם למל את הפרטים בטופס פרטים באתר עצמו ולהציע להם בתמורה מידע בעל ערך אותו תספקו להם בחינם.

אחת השיטות הכי טובות לבנות רשימת תפוצה היא לבנות מדריך קצר או סדרת סרטוני וידאו שתיתן לקהל הלקוחות שלכם סיבה למלא את הפרטים כדי לקבל את המדריך שאתם מציעים להם.

יש לכם שאלות נוספות? צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכל השאלות – משרד רואי חשבון אמיר קינן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

sixteen − twelve =

//]]>