במאמר זה אסביר את החשיבות ברשימת תפוצה,כיצד לבנות רשימת תפוצה המתאימה למוצר שאתם מוכרים או לשירות שאתם מספקים וגם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם להגדיל אותה.
היום כל עסק שמכבד את עצמו הנו בעל נוכחות אינטרנטית ולכן הוא צריך בנוסף לאתר שלו גם קהל לקוחות שהוא יכול לבנות איתם מערכת יחסים. רשימת תפוצה היא בעצם רשימה של מיילים של אנשים שהתעניינו בשירות או במוצר שלכם ומילאו את הפרטים שלהם כדי לקבל מכם שירות או מידע מסוים.
כל הפרטים האישיים שלרוב כוללים שם, מייל וטלפון נכנסים אל מערכת דיוור מסודרת שיכולה לנהל בצורה מסודרת את הרשימה שלכם.
הדרך הטובה ביותר לנהל מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם הוא דרך רשימת תפוצה. הסיבה לכך היא שלאחר שהם מילאו את הפרטים אתם יכולים לשלוח להם באופן קבוע מראש או משתנה לפי הצורך מיילים הכוללים מידע על המבצעים שלכם ועל כל השירותים שאתם מספקים.
היום יש הרבה מאוד דרכים להגדיל את רשימת התפוצה באתר שלכם.
דרך העיקרית היא דרך פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק.
השיטות האלו מאוד יעילות וגם יכולות לבנות לכם רשימה מאוד גדולה וגם מאוד ממוקדת אם תדעו איך לבנות אותה בצורה הנכונה.
מעבר לכך אתם יכולים גם לאפשר ללקוחות שלכם למל את הפרטים בטופס פרטים באתר עצמו ולהציע להם בתמורה מידע בעל ערך אותו תספקו להם בחינם.
אחת השיטות הכי טובות לבנות רשימת תפוצה היא לבנות מדריך קצר או סדרת סרטוני וידאו שתיתן לקהל הלקוחות שלכם סיבה למלא את הפרטים כדי לקבל את המדריך שאתם מציעים להם.
יש לכם שאלות נוספות? צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכל השאלות – משרד רואי חשבון אמיר קינן.