הוצאות מוכרות לעסק הקטן
מדריך הוצאות מוכרות לעסק הקטן
ספטמבר 23, 2020
על תזרים מזומנים ועל רווחיות
על תזרים מזומנים ועל רווחיות
ספטמבר 23, 2020
Show all

שיקולים בבחירת מיקום של העסק

שיקולים בבחירת מיקום של העסק

כל בעל עסק צריך לקחת בחשבון מספר גדול של גורמים לפני שהוא בוחר את המיקום להקמת העסק או החנות שלו.
מדובר על צעד מאוד חשוב שיש לו חשיבות מכרעת והוא יכול להשפיע באופן מאוד משמעותי על התוצאות העסקיות ועל הרווחיות של העסק.

התאמת המיקום לסוג העסק

הדבר הראשון שאתה צריך לבדוק היא האם המיקום שאתה רוצה לבדוק עליו בכלל מתאים לסוג העסק שלך והאם יש את כל האישורים של העירייה כדי לפתוח עסק מסוג זה.
בעסקים קטנים חשוב לוודא שהמקום שאתה רוצה לשכור, אכן נגיש ללקוחות שלך והוא כולל גם את התשתיות החשובות ובנוסף האם יש במקום את כל התנאים החשובים כדי להפעיל את העסק בצורה נכונה לאורך זמן.

מי קהל הלקוחות שלך?

אם אתה רוצה לפתוח עסק קטן אתה צריך לבדוק לפני הכל מי קהל הלקוחות העיקרי שלך והאם אתה מספיק נגיש וגלוי לעין כדי למשוך גם לקוחות מזדמנים.
אחת הסיבות שגורמות לעסקים קטנים להצליח היא מיקום טוב שגלוי לעין ומאפשר לקהל הלקוחות שלך לראות אותך ולהגיע בקלות אל המקום.
חשוב מאוד לבדוק האם המקום המתוכנן שלך נראה גם ממקומות מרכזיים או אפילו אם הוא יושב על ציר מרכזי בו עוברים אנשים רבים בכל יום.

מעבר לכך אם אתה מכוון אל קהל מסוים כמו קהל של מקומות עבודה אתה יכול לבדוק את האפשרות לתת מבצעים והנחות מיוחדות לקהל זה כדי לגרום להם להגיע אליך באופן קבוע. כאשר אתה בוחר מיקום נכון באזור עם הרבה משרדים והרבה מקומות עבודה שונים יש לך את האפשרות למשוך אליך קהל שיהיה כמעט קבוע ולכן המיקום במקרה זה הוא מאוד חשוב.

תכנון כל הפרטים הנלווים

כמעט בכל עסק יש צורך למצוא שטחי אחסון נוספים שלא גלויים ללקוחות כמו מחסן, מטבח אחורי או שטחי אחסון שונים.
ברגע שאתה מתכנן את המיקום לעסק שלך חשוב לבדוק על שטחי אחסון שיכולים להיות מתאימים לציוד לעסק שלך.
תבדוק בנוסף לכך גם את כל מה שאתה צריך לתפעול העסק וכמובן חשוב לוודא שהמקום המתוכנן מכיל גם גישה לכל התשתיות החשובות (מים,חשמל,אינטרנט,טלפון ועוד).

בדיקת המתחרים באזור

לאחר שבדקת את הפרטים החשובים כדאי גם לבדוק ולהכיר את המתחרים באזור שלך. בעיקר אם אתה הולך על תחום שהוא מאוד תחרותי חשוב להכיר את המתחרים ולבדוק את כל הפרטים החשובים עליהם.
מקרה של חנויות דומות באזור זה יכול להיות גם הזדמנות מצוינת אבל גם יכול להוות מכשול אשר יכול להקשות עליך ולכן רצוי לבדוק את כל המתחרים ולאסוף כמה שיותר נתונים כדי להגיע להחלטה עסקית נכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three + 9 =

//]]>