פתיחת חברה בע"מ
פתיחת חברה בע”מ
ספטמבר 13, 2020
רואה חשבון לעוסק פטור
רואה חשבון לעוסק פטור
ספטמבר 15, 2020
Show all

רואה חשבון לעוסק מורשה

רואה חשבון לעוסק מורשה

עוסק מורשה הינו בעל עסק עצמאי שמחזור הכנסותיו השנתי גבוה מ-100,491 שקלים נכון לשנת 2020 (סכום זה מתעדכן מדי תקופה).

עסקאותיו של העוסק המורשה חייבות במע”מ ועל העוסק המורשה להוציא חשבוניות מס ללקוחותיו. 

לצד ההוצאות הרבות של העוסק המורשה, ביכולתו לקזז את המע”מ המשולם על ההוצאות השוטפות. שלא כמו עוסק פטור, עליו חלה החובה להגיש דוח מע”מ אחת לשנה, על העוסק המורשה להגיש דוח מע”מ כל חודש (למי שמחזור הכנסותיו מעל 1.5 מיליון בשנה) או כל חודשיים.

יש לציין שישנם מקצועות שדורשים מבעל העסק להירשם כעוסק מורשה, זאת ללא תלות במחזור ההכנסות שלו, בין המקצועות הללו: סוכני ביטוח, עורכי דין, הנדסאים בעלי מקצועות חופשיים, בתי ספר ועוד. 

מכיוון שעל העוסק המורשה לפתוח תיק ברשויות השונות ובין היתר לערוך דוחות בתדירות גבוהה ומשום שהיקף פעילותו רב ומורכב יותר משל  העוסק הפטור (שגם לאחרון נחוץ רואה חשבון), חשוב עבור העוסק המורשה להעזר בשירותיו של  רו”ח לעוסק מורשה ומקצועי.

ניהול פעילות עסקית בצורה תקינה בעזרת שירותיו של רואה חשבון לעוסק מורשה

רואה חשבון לעוסק מורשה מנוסה המספק שירות מקצועי ואמין לעסקים מורשים, מעניק את רשת הביטחון והשקט הנפשי לעוסק המורשה כי התנהלותו העסקית מתבצעת בהתאם לחוק.

פעמים רבות עשויה העבודה השוטפת והאינטנסיבית שלא להשאיר זמן ומשאבים לעיסוק במסמכים, חישובים ועניינים בירוקרטיים ורואה חשבון לעוסקים מורשים יכול לחסוך לבעל העסק את הצורך להשקיע את המשאבים הללו, ובצורה זו יכול בעל העסק להתנהל באופן תקין ולשמור על הסדר והארגון בעסק.

ניהול מקצועי, שקיפות, זמינות ודייקנות – משרד אמיר קינן רואה חשבון

כל בעל עסק שואף לנהל את העסק בצורה יעילה והדבר בא לידי ביטוי גם בבחירת רואה החשבון לעוסק מורשה שילווה אותו לאורך כל דרכו העסקית. שקיפות, זמינות ודייקנות הינם חלק מהותי מהקריטריונים שמאפיינים רואה חשבון לעוסק מורשה מקצועי ואמין, ומשרדנו- משרד אמיר קינן רואה חשבון לעוסקי מורשה תואם את הקריטריונים הללו. 

כדי להעניק ללקוחותינו שירות איכותי אנו מציעים מספר חבילות, ביניהן גם חבילת עוסק מורשה.

החבילה שאנו מציעים לעסקים מורשים כוללת: פתיחת תיקים ברשויות המס, הנהלת חשבונות חד צידית, דיווח ותשלום מקדמות, תשלום מקדמות ביטוח לאומי, התנהלות וייצוג מול רשויות המס, דיווח ותשלום תקופתי למע”מ, הגשת דוחות שנתיים, ניפוק תלושים לעובדים, עריכת בדיקת תקופתית של רווחיות העסק על מנת לוודא שבעל העסק קיבל את הטבות המס להן הוא זכאי ואפשרות לצפות בדוחות הכספיים באינטרנט. 

במסגרת שירותינו פיתחנו מערכת חדישה שמבצעת סריקה להנהלת החשבונות.

על ידי שימוש במערכת ניתן לאתר למשל: תנועות כפולות שנקלטו בטעות בהנהלת החשבונות, הוצאות חוזרות שטרם הובאו, חישובים של המחזור והרווח עליו מסתכל מס הכנסה לצורך מעקב צמוד ומניעת תשלומי מקדמות שאינן מדויקות ומעקב אחר תנועות חריגות בגודלן.

במידה שאתם מעוניינים לקבל מאיתנו שירות מקצועי ואמין, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם לאורך כל דרככם העסקית.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × 3 =

//]]>