רואה חשבון בבני ברק
רואה חשבון בבני ברק
אוקטובר 19, 2020
הגשת דוח שנתי עוסק פטור
הגשת דוח שנתי עוסק פטור
אוקטובר 21, 2020
Show all

רואה חשבון בפתח תקווה

רואה חשבון בפתח תקווה

כל בעל עסק יודע כי ניהול איכותי ויעיל של העסק הוא המפתח למינוף העסק ושגשוג כלכלי. כיוון שכל עסק מונע למעשה מהחלק הכלכלי בו, קיימת חשיבות גבוהה לניהול תזרים המזומנים בו ובקרה תקציבית שוטפת ומפוקחת. ניהול פיננסי של הכנסות והוצאות העסק דורש לרוב זמן וידע, דבר העלול לגרוע מהמאמצים והמשאבים הדרושים למינוף ופיתוח העסק.

משום כך ההמלצה עבור כל בעלי העסקים, קטנים וגדולים כאחד, היא לפנות אל רואה חשבון מוסמך ומיומן שיבצע עבורם את כלל החשבונאות הפיננסית של העסק. כדאי לבחור רואה חשבון מקצועי שיהיה גם נגיש בכל עת, ולכן עסקים הנמצאים באזור המרכז והסביבה יכולים להיעזר בשירותיו של רואה חשבון בפתח תקווה שילווה אותם לכל לאורך הדרך העסקית.

פתיחה והקמת עסק באופן מושכל ומקצועי

הדרך לפתוח ולהקים עסק מצליח ואיכותי מתחילה בראש ובראשונה מחשיבה פיננסית, ובנייה של תוכנית עסקית נכונה התואמת את מטרות העסק. השלב הראשוני של כל עסק חדש מתחיל מפתיחת תיק עוסק ברשות המיסים, בין אם מדובר על עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע”מ.

ההבדל העיקרי בין סוגים אלו של עוסקים הינו סך מחזור העסקאות השנתי של כל אחד מהם, כאשר כל על כל עוסק מוטלות חובות ותהליכים בירוקרטיים שונים מתבצעים מול רשויות המס. רואה החשבון יסייע לעסק באפיון פיננסי מקדים, וניהול פרוצדורות ותהליכים שונים מול הרשויות שיאפשרו הקמה של העסק החדש. 

הנהלת חשבונות שוטפת של העסק 

החלק הפיננסי של העסק כולל הן את ההכנסות וההוצאות שלו, ולמעשה את כל הנושא של בקרה תקציבית של העסק. בקרה מחושבת אחר ההוצאות יכולה למנוע בעיות ומכשולים פיננסיים עתידיים, וכך התמודדות יעילה ונכונה בניתוב ההוצאות ההכרחיות לאלו שיכולות להידחות מעט. 

ניהול החשבונות השוטפים של העסק, הכוללים את ההכנסות וההוצאות בהווה ובעתיד, הנעשה בידי רו”ח מנוסה הוא אחד מאבני היסוד החיוניים ביותר להצלחתו של עסק קטן וגדול.

התנהלות פיננסית וייצוג מקצועי מול רשויות המס

כדי לפקח בצורה מוסדרת וכוללנית על כלל העוסקים במדינה, רשות המיסים דורשת מכל עוסק להגיש דיווחים תקופתיים בגין הכנסות העסק כדי להעניק תמונת מצב עדכנית ומהימנה של הרווחיות או ההפסדים בכל שנה. נוסף לכך, עוסקים מחויבים לבצע תשלומים שוטפים לרשויות עבור העסק השייך להם, בין אם מדובר על תשלומי מס, מע”מ, ביטוח לאומי וכו’. 

כיוון שרואה החשבון מבצע באופן שוטף את הנהלת החשבונות של העסק, הוא זה שיתנהל מול הרשויות השונות בכל הנוגע להעברת דיווחים ותשלומים תקופתיים, מתן מענה מקצועי בשם העסק, העברת עדכונים שוטפים על מצבו הפיננסי של העסק וכל ייצוג מקצועי אחר שיחסוך לבעל העסק זמן וכסף.

לסיכום,

רואה החשבון הוא האחראי למעטפת השירותים הפיננסיים הנחוצים לכל עסק כדי להבטיח התנהלות נכונה, אמינה ובטוחה שתצעיד את העסק קדימה. במידה והנכם זקוקים לרואה חשבון בפתח תקווה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם משרדנו לקבלת מידע ופרטים נוספים, משרדנו נמצא רח’ משה סנה 16 אם המושבות פתח תקווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 − five =

//]]>