רואה חשבון לעוסק מורשה
רואה חשבון לעוסק מורשה
ספטמבר 14, 2020
הסבר קצר על עוסק פטור וההבדל מעוסק מורשה
הסבר קצר על עוסק פטור וההבדל מעוסק מורשה
ספטמבר 21, 2020
Show all

רואה חשבון לעוסק פטור

רואה חשבון לעוסק פטור

אמיר קינן רואה חשבון לעוסק פטור שהינו בעל עסק עצמאי שהכנסותיו אינן עולות על 100,491 שקלים בשנה נכון ל 2020 (נתון זה מתעדכן מדי שנה).

העוסק הפטור, פטור מתשלום מע”מ, כך שהוא אינו מחויב בתשלום מע”מ על עסקאות ואינו מורשה לגבות מע”מ מלקוחותיו, בשל כך, הוא אינו רשאי לנפק חשבוניות מס ללקוחותיו ויכול להוציא קבלות בלבד וחשבונות עסקה כדרישת תשלום.

למרות שהיקף עבודתו של העוסק הפטור קטן מהיקף עבודתו של העוסק המורשה, רצוי עבור עוסקים פטורים להיעזר בשירותיו של רואה חשבון לעוסקים פטורים, שכן גם העוסק הפטור מחויב בפתיחת תיק במע”מ, במס הכנסה ובביטוח הלאומי עם הקמת העסק. לאחר מכן, על העוסק הפטור להעביר דיווחים למע”מ.

שלא כמו העוסק המורשה שנדרש להעביר דיווחים מדי חודש- חודשיים, על העוסק הפטור להגיש דוח למע”מ פעם בשנה.

כמו כן, נדרש העוסק הפטור להעביר דוח על סכומי ההוצאות וההכנסות שלו למס הכנסה ולתעד את התנהלותו העסקית, תוך שמירה על מסמכים רלוונטיים, ביניהם: הוצאות, אישורים וקבלות.

רו”ח לעוסק פטור מסייע לעוסקים הפטורים לבצע את כל הפעולות הללו באופן תקין ובהתאם לחוק.

חבילת עוסק פטור שמציע משרד אמיר קינן רואה חשבון לעוסקים פטורים

רו”ח לעוסקים פטורים מקצועי ואמין יכול לסייע לעוסקים הפטורים לשמור על הסדר והארגון בעסק ולהיות רגועים בנוגע לכל הקשור להתנהלות השוטפת, שכן היא תנוהל על ידי רואה החשבון בהתאם לחוק. 

אנו – במשרד אמיר קינן רואה חשבון, מציעים ללקוחותינו שירותים מגוונים שניתנים במסגרת חבילת עוסק פטור.

שירותינו כוללים:

פתיחת התיקים ברשויות המס, דיווח ותשלום מקדמות למס ההכנסה, הנהלת חשבונות חד צידית באופן שוטף, תשלום מקדמות לביטוח הלאומי, דיווח פעם בשנה למע”מ (בהתאם לחוק) והגשת דוחות שנתיים, ניפוק תלושים לעובדי העסק, עריכת בדיקות תקופתיות של רווחיות העסק, ייצוג מול רשויות המס, שכולל: שינוי כתובות ומילוי טפסים ושירותים הכרחיים נוספים ותאום מס במקרה של עוסק פטור ושכיר במקביל. 

מעבר לכך, אנו מציעים ללקוחותינו את האפשרות לצפות בדוחות דרך האינטרנט, באמצעות חיבור למערכת חדישה שפיתחנו.

המערכת מאפשרת למשתמשים לקבל מידע רב אודות התנהלותו של העסק ובין היתר לעקוב אחר הוצאות חוזרות, תנועות כפולות שנקלטו בהנהלת החשבונות בטעות, חישוב רווחים עליהם מסתכל מס הכנסה כדי לוודא שסכומי המקדמות המשולמים מדויקים ולקבל מידע רלוונטי נוסף.

אמיר קינן רואה חשבון –  משרד מקצועי ואמין שדואג ללקוחותיו

קבלת שירות מקיף מהמשרד שלנו מסייעת לבעלי העסקים הפטורים בצורה ניכרת. 

המשרד שלנו זמין ללקוחותיו (ניתן לתקשר איתנו גם באמצעות הנייד), אנו מאפשרים ללקוחותינו לצפות בדוחות במחשב דרך המערכת החדישה שלנו, מסייעים בחיסכון תשלומי קנסות על ידי מניעת טעויות, עומדים בזמנים, חוסכים את הצורך להתעסק עם בירוקרטיה מעייפת, גובים  מחיר שפוי ומסייעים ללקוחותינו בכל הדרוש.

במידה ואתם מעוניינים לקבל מאיתנו שירות, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven + 2 =

//]]>